наверх
25.04.202404:01
Курсы валют НБУ
  • USD26.89+ 0.03
  • EUR31.83+ 0.14

Новый АН-132D: есть заказ на десятки самолетов – Гурак

(обновлено: )57401
Заместитель генерального директора по внешнеэкономической деятельности "Укроборонпрома" Денис Гурак в эфире "ГС" заявил, что новым АН-132D интересуются страны Латинской Америки, Азии и на Ближнем Востоке.

РИА Новости Украина – Радиостанция "Голос Столицы"

Государственный авиастроительный концерн "Антонов" представил грузовой самолет АН-132D. На торжественной презентации присутствовал и президент Петр Порошенко.

АН-132D построили за полтора года. Он сможет поднимать в небо более девяти тонн груза. Размах его крыльев достигает 29 метров 20 сантиметров, длина самолета составляет 24,5 метра, а высота — почти девять метров.

Читайте также: Онищенко готов выдать новую партию компромата

По словам Порошенко, АН-132D продолжает славную линейку украинских авиатранспортников. В создании грузового самолета также участвовали Канада, США, Великобритания, Германия, Франция и Саудовская Аравия.

Подробнее о новом самолете в эфире радиостанции Голос Столицы рассказал заместитель Генерального директора по внешнеэкономической деятельности государственного концерна "Укроборонпром" Денис Гурак.

(публикуется на языке оригинала)

Будівництво нового літака відбувалось відразу на замовлення?

– Безперечно, це передбачено контрактом. Це перший зразок літака, він найближчим часом буде проходити всі необхідні випробування для того, щоб здійснити політ вже в найближчі місяці.

Навіщо така машина "Укроборонпрому"? 

– Це не зовсім "Укроборонпрому", це машина, вироблена для клієнта. Замовником є Королівство Саудівська Аравія. Суть роботи полягає в тому, що "Антонов" знаний в усьому світі як надзвичайно потужне КБ, в нього надзвичайно витривалі літаки, які можуть працювати в тих умовах, в яких інші не можуть, а саме: екстремальні температури, піски і т.д. 

Саме тому ми намагаємось використати цю конкурентну перевагу "Антонова" і в контексті нової стратегії щодо розширення міжнародного співробітництва, пропонуємо клієнтам послуги з розробки саме під них літаків, які потрібні саме для тих країн. 

Це унікальна пропозиція, тобто Саудівська Аравія замовила нам зробити спільно з ними літак, який би повністю задовольняв їх потреби, в тому числі стосовно його комплектації. 

Це на рівні теорій два роки тому ми могли тільки прогнозувати, а зараз вже після презентації літака, і після оголошення уже буквально сьогодні починається надзвичайна активність і інтерес до українського авіабудування. 

Тобто це ж унікальна галузь для багатьох країн, які можуть виробити літак по замкненому циклу – і не користуватись цим в плані розвитку промисловості, економіки України було б зовсім неправильно. 

Кому цей літак може бути цікавим? 

– Це інші країни Близького Сходу. Я думаю, будуть ще інші зацікавленості з Латинської Америки, з Азії обов’язково, тому що там літають літаки АН-32 в досить великих кількостях – в десятках, сотнях екземплярів – тому ми впевнені, що ринок у цього літака є, тому що він дійсно багатоцільовий як в цивільному, так і у військовому виконанні. Він може бути досить функціональним.

Всередині країни він знайде своє місце?

— Ми ведемо різні дискусії з державними замовниками в Україні в плані військових літаків "Антонова". Є певні перспективи, в тому числі і по цій моделі. Не хотілося б зараз оголошувати, щоб, по-перше, не наврочити, по-друге, є певні обмеження до розголошення таких речей на даному етапі. 

Я думаю, що він знайде застосовування і в України також — в цивільному виконанні, не тільки у військовому. 

Якщо говорити про виробництво за кордон, про які обсяги може йти мова і за який час?

– Домовленості із Саудівською Аравією передбачають поступову збірку деяких деталей літака в Саудівській Аравії, технологічна кооперація. Це нормально, це такий процес відбувається в усьому світі, у компанії Boeing. В ті країни, в які вони продають свої літаки, вони передають певні складальні можливості. Це нормальна умова. 

Читайте также: Приватный танец. Как Порошенко зачистил путь ко второму сроку

Для нас це також вигідно, і перше замовлення, якщо я не помиляюсь, на десятки цих літаків передбачається після успішного підтвердження всіх їх льотних характеристик, після проходження всіх тестів і т.д. Тобто вже очікуємо перші досить значні початкові замовлення, а для заводу "Антонов" це дуже важливо на даному етапі.

Ранее специальный корреспондент Голоса Столицы в ВР Александр Ивасивка сообщил, что больше всего разногласий между депутатами возникло в ходе обсуждений проекта списания штрафов с госпредприятия "Антонов".

Также аналитик издания "Транспортный бизнес" Вячеслав Коновалов в эфире радиостанции прокомментировал, почему предприятие "Антонов" оказалось в больших долгах, и поможет ли ему удержаться на плаву реструктуризация.

Самое читаемое
    Темы дня